суботу, 27 вересня 2014 р.

Модуль 8. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме усвідомити, що форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання. 
Для оцінювання проектної діяльності учнів до­цільно користуватися рейтинговою шкалою. Рейтингова шкала за рядом ознак схожа на тра­диційну кількісну шкалу, але не є такою. Вона утворюється шляхом набору балів. Після завершення роботи над проектами усі бали, набрані учнем, сумуються.
Робота над навчальним проектом – це практика особистісно орієнтованого навчання в процесі конкретної праці учня, на основі його вільного вибору, з урахуванням його інтересів.  Учень свою роботу усвідомлює так: «Все, що я пізнаю, я знаю, для чого мені потрібно і де я можу ці знання застосувати». Для вчителя – це прагнення знайти розумний баланс між академічними і прагматичними знаннями, уміннями й навичками. 

Немає коментарів:

Дописати коментар