Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме усвідомити, що форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
Для оцінювання проектної діяльності учнів доцільно користуватися рейтинговою шкалою. Рейтингова шкала за рядом ознак схожа на традиційну кількісну шкалу, але не є такою. Вона утворюється шляхом набору балів. Після завершення роботи над проектами усі бали, набрані учнем, сумуються.
Робота над навчальним
проектом – це практика особистісно орієнтованого навчання в процесі конкретної
праці учня, на основі його вільного вибору, з урахуванням його інтересів. Учень свою роботу усвідомлює так: «Все, що я
пізнаю, я знаю, для чого мені потрібно і де я можу ці знання застосувати». Для
вчителя – це прагнення знайти розумний баланс між академічними і прагматичними
знаннями, уміннями й навичками.
Немає коментарів:
Дописати коментар